سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدمات کامپیوتری ولیعصر (عج) روستای باغ آسیا
 

این زیارت نامه از ناحیه خود امام زمان(عج)است .

 

 این زیارت نامه توقیعی است که از ناحیه امام زمان(عج)صادر گشته . حضرت می فرمایند : هرگاه خواستید به ما توجه پیدا کنید ، همان گونه که خداوند فرمود بگویید : «سلام علی آل یاسین))

 واژه «سلام» 24 مرتبه در این زیارتنامه ذکر شده است .

   

این زیارتنامه ، حاوی ترکیبات زیبا و خلاقانه و تعبیرات دلنشین همراه با القاب متین است که سزاوار مقام ولی اللهی است و نشانگر مقامات و حالات معنوی و روحانی این امام معصوم(ع)است .

 در این زیارتنامه خود امام معصوم دلسوزانه به پیروانش می آموزد که چگونه و با چه ترتیبی و با چه ادبی ، با چه القابی و با چه تعبیری او را صدا بزنند و بدین ترتیب زائرانش در حالات معنوی ایشان مهمان می شوند و با مقامات یک ولی خدا آشنا می گردند .

 در این زیارتنامه ، ابتدا سلام های متعددی با مضامین والا خطاب به امام عصر(عج)توسط خودش آمده و سپس حضرت را برای عقاید قلبی خود از اقرار به همه امامان معصوم(ع)و دیگر عقاید شیعه شاهد می گیرد .

  نوع زیارت های رسیده از حضرات معصومین(ع)نسبت به معصوم دیگر صادر شده و حجتی کیفیت زیارت حجت دیگری را بازگو نموده است . اما اینکه حجتی بویژه بگوید :«با من با این جملات سخن بگویید.» این امر از لطایف نوری و ویژگی های زیارت شریفه آل یاسین است .

 در این زیارت نامه زائر سالک باید بعد از ادای ادب و سلام به وحدانیت خداوند و حقانیت پیامبر اعظم(ص)شهادت بدهد و نیز بر حقانیت دوازده تن معصوم(ع)تاکید بورزد .

 معیار واقعی برای بدبخت و یا خوشبخت بودن مشخص شده است .

 



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 94/4/10 توسط محمد (جواد) نجار باغ آسیا




سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
a href='http://susawebtools.ir' title='گالری تصاویر سوسا وب تولز'>